تست هنر
طـــــــــــــوفان شــــــــــــادی
زندگـــــــــی وشــــــادی دردستان مــــاست
درباره وبلاگ


سلام علیکم ورحمته الله وبرکاتــــــــــــــــه حال شوماخوفین؟خوش گذشته؟ااااااااامن دارم چی میگم خب بریم سراصل مطلب قدم رنجه فرمودین که تشریف آوردین ای بابابازم که اداری ورسمی حرفیدم ولی خب اشکال نوداره خخخخخخخخخخ هرشخصیتی که هستی باش ولی خنده رونمیتونی منکربشی پس خوش بگذره وهمیشه خنده برلب باشین اووووووووه معلوم نشدچی گفتم زیادپرحرفی کردم...

پيوندها
عاشق های تنها بخونند
ضد دختر
عشق الکی!!
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طوفان شادی لینک کنید و بعد لینک خود را قرار دهید









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 715
بازدید کل : 5379
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 64
تعداد آنلاین : 1

کد متحرک کردن عنوان وب

نويسندگان
آیدا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:, :: 14:45 :: نويسنده : آیدا

ﻧﻴﻤﻪ ﮔﻤﺸﺪﻩ ﻣﻦ
ﯾﻨﯽ ﺧﺎﺍﺍﺍﺍﮎ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ... ﺗﺎﺑﺴﺘﻮنم ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ ﺧﺒﺮ ﻣﺮﮔﺖ ﭘﯿﺪﺍﺕ ﻧﺸﺪ
ﺗﻮ |:
ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻭﻧﻢ ﮐﯽ ﻣﯿﺎﯼ ﻭﺳﻂ ﺍمتحانای ﺗﺮﻡ.
ﺯﻧﺪﻩ ﻧﯿﺎﯼ ﺍﯾﺸﺎﻻﺍﺍﺍا
:(((:))

***

تست هنر : اولیین هنری که پس از دیدن چهره آرایش کردن پسران امروزی به ذهن شما متبادر میشود چیست ؟

الف)مینیاتور

ب)صافکاری ، بتونه کاری و نقاشی اتومبیل   

ج) آسفالت کوچه بغلی   

 

د)من به ناموس مردم نگاه نمیکنم !

اینم نه  به افتخار دخترا بلکه به خاطر خاک توسری بعضی پسرا!!!

***

اولین باری که از سر کلاس دانشگاه 
منو انداختن بیرون واسه این بود که ماژیک نمینوشت
استاد گفت :
چرا این نمینویسه ؟ 
منم گفتم دکمه شو بزن ...
استاد دو ثانیه به ماژیک نگاه کرد
بعد دیگه هیچی من خودم رفتم بیرون !!!

 ***

ﺍﮔﺮ ﺩﯾﺪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﺑﺮﺩﺭﺧﺘﯽ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﺮﺩﻩ
ﺳﺮﯾﻊ ﺑﯿﺎﺭﯾﺪﺵ ﮐﻨﺎﺭ ﯾﻬﻮ ﮔﻼﺑﯿﯽ ﭼﯿﺰﯼ
ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺗﻮﺳﺮﺵ ﭼﺎﺭﺗﺎﻓﺮﻣﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﯿﺰﯾﮏ
ﺍﺿﺎﻓﻪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﻣﯿﺸﯿﻢ

***

ﺳﯿﺮ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺎﻡ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ:
۱.ﺷﯿﻄﺎﻥ ﺑﺰﺭﮒ
۲.ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﻮﭼﮏ
۳.ﺷﯿﻄﻮﻧﮏ
۴.ﺷﯿﻄﻮﻥ ﺑﻼ
۵.ﺟﯿﮕﺮﻃﻼ

6.بلا مرده..!!

***

ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺑﺎ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﯿﻢ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺁﻣﺪ ﮐﻨﯿﻢ


ﭼﯽ ﺑﭙﻮﻭﻭﻭﻭﻭﺷﻢ !؟i/icons/ss109.gif
***


 



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت0:19---17 مهر 1392
سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه!!

واقعا این پستتون عالی بود حسابی خندیدم!:

امیدوارم موفق باشین!

D

راستش نمی دونستم باید با چه اسمی شمارو لینک کنم ناچارادبا همون اسم خوشحالینگا بودینینگا لینکتون کردم!!

البته عنوان وبتون خوشحالینگا بودنینگا هست نه بودینینگا!!!

اصا یه وعضی!!!!

امیدوارم همینطوری ادامه بدین و موفق باشین!!

روزتون بخیر!
پاسخ:سلام چه خوب که کلی خندیدین خخخخخخ مرسی که سرزدی بابت لینکم مچکراوووه امیدوارم شماهم موفق باشین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: